wtorek, 14 kwietnia 2015

Smoky wykonane paletką theBalm Balm Voyage! Makijaż idealny na wyjście :)

Hej!
Przybywam z makijażem jaki miałam na sobie w ostatni weekend. Zrobiłam go paletką theBalm Balm Voyage! którą kupiłam we wrześniu i dłuugo nie mogłam się do niej przekonać. Ale już się przekonałam i bardzo ją lubię, idealna na podróż, jedna paletka dzięki której wymalujemy oczęta i na dzień i na wieczór :)
Co do tego co u mnie i czemu mnie tak mało, ech.. Szkoda gadać, dni tak szybko lecą, życie ucieka mi przez palce.. Od poniedziałku do piątku szkoła i bardzo często robie też hybrydy a w weekend ani myślę siadać do komputera, myślę tylko o tym żeby wyjść i się odprężyć, spędzić miło czas z chłopakiem i znajomymi. W szkole głównie poprawianie ocen, podciąganie się bo już 24.04 zakończenie roku szkolnego, za miesiąc już będę po wszystkich maturach pisemnych, masakra jak sobie o tym pomyślę :D Kurczę, chyba trzeba by zabrać sie chociaż troszkę za naukę!



Do wykonania makijażu użyłam : 
Oczy:
- korektor Astor Perfect Stay jako baza pod cienie
- cienie z paletki TheBalm Balm Voyage! :D3, C4, D1, A4, C3, C1, B1, B2.
- tusz do rzęs Yves Rocher Mascara Longeur 360*
Brwi:
- Make up for ever Aqua Brrow nr 40 - MIYO Clever Brow kolor Brown
Twarz:
- baza pod podkład Rimmel Stay Matte
- Podkład Rimmel Lasting Finish 25h Nude
- korektor Astor Perfect Stay
- puder Kryolan Anti Shine powder
- bronzer theBalm Bahama Mama
- róż theBalm Intain kolor Toile
- rozświetlacz theBalm Mary-Lou Manizer
Usta: 
- masełko Bell Kremowa pomadka w kredce nr 02





I zoom na oczko :) 







Czekam na Wasze opinie :) 


Makijaż czeka na Wasze serducha na makeupgeek.com, >>KLIK<<
Aby dać serducho nie potrzeba logowania  ani nic :) 


ZAPRASZAM NA MÓJ INSTAGRAM, TAM MNIE WIĘCEJ!!!! SZUKAJCIE : taidamakeup A ZNAJDZIECIE :) 

22 komentarze:

  1. Piękny makijaż. Trzymam kciuki za Twoją maturę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. kurczę, no przydadzą się bardzo :D
      dziękuję! :)

      Usuń
  2. jeden z najpiękniejszych jakie widziałam w życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo miłe, dziękuję i cieszę się ze tak bardzo Ci się ten makijaż spodobał :)

      Usuń
  3. oooo zmieniłaś fryzurę, włosy masz znacznie krótsze. ładnie i makijaż też ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, tak w sumie to włosy obcięłam pierwszy raz na krótko w czerwcu, potem przycięłam za krótko we wrześniu i teraz już są odrośnięte :D Widać w kilku poprzednich postach, co prawda w wielu nie bo dość często noszę kitkę ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Ślicznie Ci wyszło to smokey :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne oko ! A u mnie w tym roku obrona licencjatu... ten czas zdecydowanie za szybko ucieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      no, do tego u mnie raczej nie dojdzie bo jedyna szkoła jaką jeszcze planuję to szkoła wizażu :P
      Powodzenia!! :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż! Nie widziałam chyba wcześniej tej palety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie.? Już od dawna jest na rynku, Maxineczka przez pewien czas ją bardzo zachwalała i często pokazywała :) Jest naprawdę super - polecam :)

      Usuń
  7. Ale piękny makijaż <3 Zazdroszczę koloru oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie! Nic dodać nic ująć :)
    W dodatku te kolory świetnie współgrają z kolorem tęczówki :)

    Ze wstępu posta wywnioskowałam, że jesteś młodziutka i muszę przyznać, że po raz pierwszy spotykam tak młodą osobę z takim talentem do makijażu, jestem pod ogromnym wrażeniem i życzę Ci sukcesów w tej dziedzinie, bo widać, że kochasz ten "sport" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      We wrześniu skończyłam 18 lat, fakt to nie za dużo :) Ostatnio mam mało czasu na szlifowanie talentu i dopieszczanie mojego internetowego przedsięwzięcia ale niedługo mam nadzieję się to zmieni :) Takie słowa dodają energii, dziękuję! :)

      Usuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))